The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken.Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen.Meer informatie.
Gratis bezorgen boven € 750,- op bomen, planten en struiken.
Sommige producten hebben een afwijkend bezorgtarief. U vind deze bij het desbetreffende product.
Voor beton producten geldt een afwijkend tarief van € 99,95.
Bezorging en Service in heel Belgie
Binnen 7 werkdagen in huis
Aankoop garantie
-25%
Boompaal, boomband en spijker
Boompalen wordt geleverd met boomband en spijkers. Als de boompaal op 20 tot 25 cm van de boom geplaatst wordt is het bijgeleverde materiaal voldoende.
Ons advies is 2 boompalen per boom te gebruiken, wij kunnen dan ook geen garantie geven als dit niet aangehouden wordt. LET OP! Dit product kan alleen per 2 stuks besteld worden.
Op voorraad binnen 7 werkdagen in huis Op voorraad binnen 7 werkdagen in huis op bomen, planten en struiken.
Sommige producten hebben een afwijkend bezorgtarief. U vind deze bij het desbetreffende product.
Voor beton producten geldt een afwijkend tarief van € 99,95.
Deze maand gratis bezorging boven de € 750,-
Betaal veilig met Mister Cash / Bancontact
2 jaar aankoop garantie
De nummer 1 in buitengroen
Klanten geven Online Groen een 8,1/10 (1282 beoordelingen)
9
Jan
11 jun. 2022
-
Den haag
Mooie volle struiken
PositiefMooie struiken in pot geleverd. Ook maat is goed.
Aanbevelen:Ja
7
Ali Coppens
20 mei 2022
-
Dedemsvaart
perfect
Positiefvriendelijke,, behulpzaam
Aanbevelen:Ja
9
Jos
18 mei 2022
-
Naarden
Goede ervaring met Online Groen
PositiefIn februari heeft Online Groen ons 14 Laurierboompjes geleverd helaas zagen we naar een aantal weken dat de boompjes niet aan sloegen, we hebben contact gezocht met Online Groen. Na overleg hebben wij 17-5 prachtige nieuwe boompjes geleverd gekregen. Maak je tegenwoordig niet zo veel meer mee. Bij deze nog bedankt.
Aanbevelen:Ja
10
Robert
16 mei 2022
-
Huizen
Prima prijs, prima service!
PositiefAlexander is behulpzaam en klantvriendelijk. Levert goeie bomen tegen goeie prijs. En op verzoek inclusief plaatsing (iets waar ik geen verstand van heb). Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.
Aanbevelen:Ja
10
DIANA
14 mei 2022
-
Utrecht
Ik ben tevreden!!!
PositiefIk ben tevreden over Goenonline want ik heb mooie struiken en lauriers ontvangen!!!
Aanbevelen:Ja
5
Martha
13 mei 2022
-
Dwingeloo
Bestelling vlot maar bezorging slordig
PositiefDe bezorger droeg de planten in een bundel aan de stokken. Verschillende plantjes uit de pot. Stokken eruit. Twee klimopplantjes zijn nog niet in orde. Als u wilt heb ik fotos
Aanbevelen:Ja
7
G
12 mei 2022
-
Borne
Alles netjes geregeld
PositiefIk moest bellen omdat de levering niet op gekomen was. Toen de planten uit de vrachtauto kwamen zaten er al heel veel gele bladeren aan planten waren erg droog nu maar afwachten of ze aankomen.
Aanbevelen:Ja
9
Carla
12 mei 2022
-
Paterswolde
Netjes en duidelijke verzending
PositiefDit was de 2x dat wij producten gekocht hebben bij online groen.
We hadden nog extra haag planten nodig
Gekocht 30 tot 40 cm glansmispels.
En kregen 60 tot 80 cm glansmispels.
Heel blij mee
Aanbevelen:Ja
10
Jansen
11 mei 2022
-
Amsterdam
Top keuze met Laurier en Leibomen
PositiefTop portugese laurier en taxus geleverd.
Aanbevelen:Ja
10
Klant
11 mei 2022
-
Utrecht
Mooi struiken
PositiefMooie struiken en bomen geleverd. Goede kwaliteit.
Ook mooi binnen een aantal werkdagen geleverd.
Aanbevelen:Ja
Vragen? Neem contact met ons op via telefoon of WhatsApp.
Het advies van ons is om 2 boompalen te plaatsen per boom zodat deze goed beschermd is tegen wind, en de boom beter kan aanslaan. En deze niet schuin waait, wat dan de kans vergroot dat de wortel boven de grond gaan uitsteken. De boompalen hebben een diameter van 6 cm en zijn 2,50 meter lang.
Bezorgen van boompalen.
Het bezorgen van boompalen kan heel makkelijk met je bestelling mee geleverd worden. In de winkelmand kun je makkelijk aanklikken bij je bestelling. Voor meer informatie kijk dan bij onze klantenservice.
Maten
Veelgestelde Vragen
Hoe kan ik bestellen?
Het bestellen en de verwerking gaat als volgt:
U zoekt de gewenste producten (het gewenste product);
Kies de gewenste maat aan de rechterkant van de winkelmand, de prijzen veranderen dan mee met de maat.
Kies dan het gewenst aantal.
U klikt vervolgens op bestellen, de producten worden toegevoegd aan de winkelmand;
Als u alle gewenste producten heeft gaat u naar de winkelmand;
Controleer uw bestelling en klik vervolgens op bestellen;
In stap twee geeft u aan of u gebruik wilt maken van onze inplantservice dit kan alleen boven de 400,- euro en daarna klikt u op volgende;
Voer uw gegevens in bij de derde stap en klik op volgende;
Bij stap vier geeft u de gewenste betaalmethode aan en klikt weer op volgende voor de laatste stap;
Bij stap vijf ziet u het hele overzicht van uw bestelling. Als u alles heeft gecontroleerd klikt u op bestellen. Volg daarna de aanwijzingen op uw scherm;
Als uw bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen en met de datum van de levering.
1. Betaling via Ideal iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
2. Creditcard & misterCash/Bancontant
Creditcard en Bancontact/Mister Cash: U kunt ook met uw creditcard betalen (V Pay, Mastercard, Visa en Maestro). Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
3. Paypal zijn extra kosten aan verbonden.
Bancontact/Mister Cash, V Pay, Mastercard en Maestro: 1,5% van het orderbedrag.
Mastercard en Visa en Paypal: 2,25% van het orderbedrag.
4. Afterpay / Klarna
Kosten 4% van het aankoop bedrag.
Welke garantie heb ik?
Bij onlinegroen.nl krijgt u aankoopgarantie, om hiervoor in aanmerking te komen dient wel aan een aantal punten te worden voldaan.
Wij geven garantie op bomen en planten uit de volle grond (kale wortel/kluit) geplant na september 2020:
Klacht gemeld in het aanplantjaar voor 1 juli 2021 = 50% hergroeigarantie
Klacht gemeld in het aanplantjaar na 1 juli 2021 = Geen hergroeigarantie.
En de onderstaande punten.
De planten dienen wel in goede aarde zijn geplant, zoals je die bij ons te kunnen bestellen, en geen grond van de bouwmarkt, omdat hier geen goede voedingstoffen in zitten. Voor beukenhaag en beukenbomen dient beuken grond van onlinegroen.nl erbij besteld te zijn. Voor de Ilex en Rhodo dient Rhodo grond erbij besteld te zijn.
Let op planten hebben ook water nodig dus ga hier zorgvuldig mee om, dus geef ze de eerste maanden elke dag water, zeker in het voorjaar en in de zomer maanden. behalve als het een dag regent.
Planten en struiken die in een bak of pot of verhoogde border geplaatst zijn, kunnen wij geen garantie opgeven.
Bij 25+ graden dienen ze 2 x per dag water worden gegeven, in de morgen en in de avond als de zon weg is.
Planten mogen niet bij aankomst volledig in een emmer water gezet worden.
Dus niet in 1 keer dubbel zoveel water geven. Wordt dit niet gedaan, kunnen wij helaas geen garantie geven.
Wij kunnen geen garantie geven op nachtvorst overstroming en windschade en uitdroging.
Als er slecht planten zijn geleverd of met ziekte zal dit snel na het leveren te zien zijn. Dus als er binnen een aantal maanden planten dood gaan, meld dit direct, omdat de garantie alleen geldig is als het direct gemeld wordt.
De bezorgkosten voor te leveren nieuwe planten bij garantie zijn altijd voor de klant.
Deze kosten zijn 50,- dit is omdat wij bij een order een deel van de verzendkosten op ons nemen. Bekijk ook onze
Meer informatie? Voor meer informatie over levering, garantie, annuleringen, enzovoort verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.
Kan ik retourneren?
Op de producten is geen wettelijk herroepingsrecht van toepassing in verband met bederfelijke goederen.
Bestellingen kunnen alleen nog binnen 48 uur geannuleerd worden. Dit komt omdat ze anders al gerooid zijn.
Klachten omtrent de geleverde producten kunnen alleen in behandeling worden genomen als het gaat om een beschadiging van het product.
• Indien de producten beschadigd geleverd worden, dient Onlinegroen hier door middel van een foto binnen 5 dagen van op de hoogte gesteld te worden. Wanneer er sprake is van schade wordt er een nieuw exemplaar opgestuurd.
Producten die gesnoeid zijn of door wissel van het seizoen, kunnen een maat verschil van soms een aantal centimeters in zitten, hiervoor kunnen wij geen nieuwe producten opsturen omdat de transportkosten daar veel te hoog voor zijn.
* Producten die geplant zijn kunnen niet geretourneerd worden.
• Ernstig beschadigde producten hoeven niet geretourneerd te worden.